Naši odborní poradcovia
sú pripravení odpovedať
na Vaše otázky.
032 658 3201
office@call-one.sk

Diskrétne hodnotenie interných procesov

  Späť na produkty
Call One

Prieskum / hodnotenie vlastného obchodného oddelenia

Ako naši obchodníci a ich interná podpora pristupujú k potrebám zákazníkov ?

Formou cielených dopytov vo vybraných produktových radách dokážeme identifikovať silné a slabé stránky reálneho chodu obchodu a fungovania pravidiel vo vašej spoločnosti, resp. Vašich predajniach a prevádzkach.

Call One

Prieskum / hodnotenie vlastného servisného oddelenia

Ako naši technici a ich interná podpora pristupujú k potrebám zákazníkov ?

Formou cielených dopytov v servisných činnostiach dokážeme identifikovať silné a slabé stránky reálneho chodu servisu vo vašej spoločnosti, resp. Vašich predajniach a prevádzkach.

Call One

Hodnotenie vášho kontaktného / call centra formou mystery callingu

Získate štatistické vyhodnotenie kvality práce operátorov vášho centra.

Vieme jednorázovo alebo periodicky zmapovať výkonnosť a produktivitu vášho zákazníckeho centra,resp. call centra formou Mystery callingu s cieľom identifikácie výkonových rezerv alebo rezerv v oblasti dodržovania pravidiel komunikácie s klientom pri bežných, prieskumných, servisných alebo reklamačných rozhovoroch operátorov.


Vyplňte formulár pre bližšie informácie emailom.

Naši klienti

Call One - Partners