Naši odborní poradcovia
sú pripravení odpovedať
na Vaše otázky.
032 658 3201
office@call-one.sk

Služby kontaktného centra

Call One

Call centrum


Prostredníctvom profesionálneho call centra s režimom 24/7 môžeme kontaktovať vašich súčasných alebo potenciálnych klientov, resp realizovať informačnú linku alebo telefonický zber objednávok s cieľom rastu výkonnosti obchodu vašej spoločnosti alebo podpory interných procesov vašej spoločnosti smerom k väčšej spokojnosti vašich klientov.



Call One

Direct Mailing centrum


Prostredníctvom profesionálneho softwarového riešenia vieme pravidelne kontaktovať vašich súčasných a potenciálnych klientov (s dodržaním antispamových pravidiel) a na základe ich aktivity pri čítaní mailu (otvorenie mailu, preposlanie mailu, pozretie videa, reakcia na tlačítka) vieme parametrizovať ich obchodný potenciál k danej téme a pripraviť stratégiu pre získanie klienta.



Call One

SMS centrum


Prostredníctvom profesionálneho softwarového riešenia vieme kontaktovať vašich súčasných a potenciálnych klientov (s dodržaním antispamových pravidiel) a doručiť im aktuálnu informáciu (vratane http linku) na podporu predaja vasich produktov, resp o aktualnej ponuke alebo cenovej akcii.



Call One

Online web chat


Prostredníctvom profesionálneho softwaroveho riesenia vytvoríme podmienky pre online komunikáciu vášho (potenciálneho) klienta s pracovníkom vášho obchodu, resp. s naším operátorom, ktorý po zaškolení môže riešiť online podporu predaja vašich produktov alebo služieb. Toto riešenie obyčajne zvýši predaj sofistikovaných produktov a služieb o desiatky až stovky percent.



Call One

Prenájom B2B a B2C databázy


Vieme vám poskytnúť komplexné B2B (viac ako 800.000 podnikateľských subjektov) a B2C (viac 930.000 kontaktov) databázy s cieľom kontaktovania prostredníctvom telefonátu, direct mailingu alebo cez SMS s cieľom podpory predaja Vašich produktov a služieb.




Vyplňte formulár pre bližšie informácie emailom.

Naši klienti

Call One - Partners