Blog

Generovanie leadov (obchodných príležitosti)

Generovanie obchodných príležitostí / leadov

Generovanie obchodných príležitostí / leadov Viete čo znamená pojem LEAD a prečo sa oplatí investovať do generovania leadov aj vám?   Lead je reakcia potenciálneho zákazníka na nejakú z marketingových aktivít (direct marketing – telemarketing, internetový marketing, sms marketing, hromadné posielanie mailov, mystery shopping a pod), ktoré zadefinovali vaše marketingové stratégie, prípadne záujem klienta na…

Čítať viac
Ako sa vyhnúť zasielaniu Spamu?

Ako neposielať SPAM pri direct marketingu

Ako neposielať SPAM pri direct marketingu Direct marketing, resp. jedna z jeho foriem – email marketing je nástroj, ktorý vám pomôže osloviť veľkú a dobre segmentovanú cieľovú skupinu potenciálnych zákazníkov.     Automaticky sa však naskytá otázka – Ako neposielať SPAM?   Nech už používate akúkoľvek formu email marketingu (napríklad hromadné posielanie mailov), zmyslom vašej…

Čítať viac
Kupujem si s databázou právo elektronickej komunikacie?

Kupujem si s databázou právo elektronickej komunikácie?

Kupujem si s databázou právo elektronickej komunikácie? Čo je to SPAM, ako neposielať SPAM a ako zabezpečiť súhlas so zasielaním reklamných emailov sme vám objasnili aj v tomto článku.     Podľa zákona č.351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách musíte splniť tieto požiadavky, aby váš mail nemohol byť považovaný za SPAM   musíte požiadať o súhlas so…

Čítať viac

Ako získať spätnú väzbu z obchodného stretnutia

Ako získať spätnú väzbu z obchodného stretnutia Ak ste sa už ocitli v pozícii, kedy ste mali na starosti vedenie obchodného tímu, generovanie leadov alebo riešite organizáciu obchodných stretnutí, určite poznáte frázy obchodníkov, ktoré najčastejšie používajú po akvizičnom stretnutí so zákazníkom. Najmä, ak sa spýtate obligátnu otázku, aký mal obchodník dojem zo stretnutia, do uší…

Čítať viac