objednavkova linka

 Outsourcing call centra

Outsourcing call centra môže byť pre vašu spoločnosť skvelým skokom nahor, avšak iba v tom prípade, ak ste nepodcenili dôležité kroky, ktoré predchádzajú podpisu zmluvy s externou spoločnosťou. Preneste časť svojej pracovnej agendy na špecializovanú firmu alebo si prenajmite služby, ktoré ponúka profesionálne call centrum tak, aby ste z outsourcingu vyťažili maximum.

Ponúkame vám niekoľko cenných tipov a podnetov, aby ste sa presvedčili, že ste vykročili tým správnym smerom. Vďaka dlhoročným reálnym skúsenostiam v Call One vieme, ako profesionálne zvládnuť outsourcing call centra.

 

Formulujte jasne zadanie

Definujte presne svoje predstavy o tom, ako by malo call centrum fungovať a čo by mal outsourcing call centra spĺňať. Detailne objasnite svoje projekty, očakávania, aktuálny stav, ale aj svoje obavy a doterajšie skúsenosti. Či už bude pracovným nástrojom dotazník, zoznam neplatičov alebo databáza, spomeňte všetky podklady, ktoré viete k spolupráci poskytnúť. Každá informácia môže znamenať kľúčový posun, vďaka ktorému outsourcing call centra efektívne naplní svoj cieľ. Napokon si ujasnite všetky nejasnosti a nezodpovedané otázky.

 

Vyberte si skutočného partnera

Ak vám interný prieskum aktivít vašej spoločnosti naznačil, že nadišiel čas presunúť niektoré z nich na externé call centrum, je dobré zvoliť si toho správneho partnera. Vypracujte si vlastný dotazník, výsledkom ktorého môže byť menší kvalitatívny výskum. Vďaka nemu zistíte, či spoločnosť, ktorú ste si pre outsourcing call centra vybrali, spĺňa všetky vaše požiadavky. Hlavným kritériom je, aby spoločnosť budúceho partnera spolupracovala a koordinovala svoje aktivity s vašimi zamestnancami a v súlade s vašou firemnou kultúrou. Nemenej podstatnými ukazovateľmi, ktoré je potrebné zohľadniť je váš marketingový plán a obchodná stratégia pre nadchádzajúce obdobie.

 

Získajte spoluprácou viac …

Mať reálne očakávanie, ktoré sú jasne zadefinované na začiatku spolupráce je základom. Nezabúdajte však na pridanú hodnotu. Tá sa môže ľahko pretaviť aj na vašu konkurenčnú výhodu v oblasti, v ktorej podnikáte. Pri výbere spoločnosti, ktorú si “prenajmete” na potreby call centra zohľadnite i parametre, ktoré vám umožnia rozvinúť potenciál vašej vlastnej spoločnosti. Ak napríklad potrebujete zastrešiť telemarketing, zo skúseností vieme, že takéto pridané hodnoty prináša spolupráca s call centrom z iného regiónu, ako je ten váš. Získate tak nadhľad a call centrum s vyškolenými operátormi s inou škálou schopností, než akú majú vaši zamestnanci.

 

Modernizujte technológiu

Outsourcing call centra je príležitosťou, ako vyťažiť maximum zo spolupráce s externou spoločnosťou za menšie náklady, než aké by ste na potrebné technológie museli vynaložiť vo vlastných radoch. Nemusíte vyškoliť svojich zamestnancov, ani investovať do moderných IT technológií. Vyberte si spoločnosť, ktorá má prepracovaný informačný systém, ktorého základom je aktualizovaná databáza. Hľadajte partnera s dokázateľnými výsledkami a skúsenosťami s modernými technológiami a ich využitím pre podporu obchodu svojich klientov.

V dnešnej dobe je outsourcing call centier trend, ktorý Vám pomôže udržať krok v oblasti B2B predaja a služieb. Vďaka výhodám, ktoré vám outsourcing call centra ponúka, ste na dobrej ceste, kde vás na konci čaká konkurenčná výhoda vo vašej oblasti biznisu. Stačí vykročiť tým správnym smerom s partnerom, ktorý vám skutočne ponúka viac.