prieskum spokojnosti zakaznikov

 Prieskum spokojnosti zákazníkov (ISO)

Získame objektívny názor o spokojnosti vašich klientov

 

Na získanie skutočne objektívnej spätnej väzby o spokojnosti vašich zákazníkov nám v Call One stačí málo. Ako podklad postačí vaša zákaznícka databáza. Databáza a presne cielený dotazník sú základom, vďaka ktorému anonymnou alebo otvorenou formou získame spätnú väzbu od vašich kľúčových zákazníkov.

Akýkoľvek všeobecný kvalitatívny výskum vám totiž nezabezpečí tak personalizované a prehľadné informácie o spokojnosti s kvalitou produktov, servisu alebo služieb vašej spoločnosti. Súčasťou prieskumu spokojnosti môže byť test spontánnej znalosti značky alebo produktu či získanie informácií o aktuálnom dopyte a potrebách klienta.

 

  • spätná väzba o spokojnosti vašich zákazníkov
  • otestovanie preferencií vašej spoločnosti v konkurenčnom prostredí v očiach vašich súčasných zákazníkov
  • prehľad o aktuálnych potrebách klienta, prípadne strategických zmenách alebo inováciách v oblasti využitia vašich produktov a služieb